Pinterest uvodi dugme “Kupi”

pinterest i dugme kupi

Protekle nedelje pojavile su se glasine da bi Pinterest u narednih šest meseci mogao uvesti “Kupi” dugme. Ova vest me je isprva obradovala, obzirom da se Etsy polako udaljava od svoje osnovne ideje i sve više liči na eBay ili Amazon. Sa druge strane Pinterest korisnici uveliko dele slike rukotvorina, interesnatnih ideja i proizvoda i čine savršenu publiku za ručne radove, o čemu sam ranije i pisao. Mogućnost da na svoje proizvode zakačim dugmence koje bi nekome omogućilo momentalnu kupovinu je naprosto genijalna ideja.

Zvanične najave od strane Pinteresta još uvek nema, ali mi se čini kao logičan korak, obzirom da bi za Pinterest to značio lep prihod od 70 miliona korisnika koliko mesečno poseti ovu mrežu. Međutim, prema nezvaničnim najavama partner Pinteresta za procesiranje naplate trebao bi biti Stripe, koji već ima slične aranžmane sa Twiterom i Facebook-om. Već prvi pogled na njihov sajt me je razočarao, obzirom da Stripe nije prisutan u Srbiji, a sudeći prema mapi pokrivenosti, ne verujem da će uskoro stići 🙁

Međutim, obzirom da je prošle godine Pinterest potpisao ugovor o saradnji sa eCommerce platformom Shopify, postoji tračak nade i za nas. Ugovor o saradnji između Pinteresta i Shopify podrazumeva razmenu podataka o proizvodima u realnom vremenu. Ova opcija omogućuje korisnicima Pinteresta da vide detalje o proizvodu u realnom vremenu u okviru pinova proizvoda iz bilo koje od 100.000 prodavnica koje koriste Shopify kao platformu za Internet prodaju. Ukoliko bi uvođenje opcije za kupovinu na Pinterestu podrazumevalo bolju integraciju ova dva servisa, to bi bilo značajno i za nas iz Srbije, jer Shopify podržava 50ak procesora naplate, među kojima su Skrill (Moneybookers) i 2CheckOut, koji su nama već sada dostupni za korišćenje.

U nedostatku zvaničnih informacija preostaje nam samo da čekamo. Naravno, u tom čekanju ne treba mirovati već poraditi na jačanju svoje pozicije na Pinterestu, koja će nam svakako biti od koristi uveli oni to dugme ili ne 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *